wil jij ook
Overzicht in je agenda?

Pro-actief plannen

Een drukke baan en te weinig tijd voor taken die er echt toe doen? Haal je te vaak je doelstellingen en deadlines niet? Je hebt het gevoel dat je wordt geleefd door de waan van de dag. Er is geen tijd voor onverwachte zaken. Je voelt onrust als je aan het einde van de dag naar huis gaat.

Ik help je graag met het maken van een planning die bij jou en je werksituatie past.

Wat gaan we doen
Plannen begint met een overzicht maken van alle kerntaken. Daar brengen we samen prioriteit in aan. Wat moet eerst en wat kan later. Van alle dagelijks en wekelijks terugkerende activiteiten maken we een blauwdruk. Hierin is ruimte voor het inplannen van je hoofdtaken, neventaken, plotselinge urgente zaken, bellen, mailen, koffie- en lunchpauze. Ik leer je werken met een stappenplan zodat je voortaan zelf al deze taken inplant in je agenda of wegzet op een actielijst. Een goede actielijst zorgt er namelijk voor dat je je taken ook daadwerkelijk uitvoert.

Het resultaat
Het resultaat is een overzichtelijke agenda. Je hebt weer grip op je taken en tijd. Er ontsnappen geen taken meer aan je aandacht waardoor je weer rust in je hoofd ervaart. Je holt niet meer achter de feiten aan en kan ’s avonds weer gewoon op tijd naar huis. Je hebt inzicht in de taken waar je de volgende dag mee aan de slag gaat.