Samen organiseren is zoveel leuker dan alleen

Aanpak

Hoe we samen aan de slag gaan, ligt aan jouw vraag en wat bij jou past.
Mijn doel is dat jij je weer gelukkig voelt in je eigen huis en plezier beleeft aan je dagelijks leven.

01.

We beginnen met een kennismakingsgesprek, bij jou thuis, telefonisch of online.

02.

Ik luister naar jouw verhaal en stel je vragen. Waar loop je vast, wat wil je graag anders en wat wil je precies bereiken?

03.

Voelt de kennismaking voor ons beiden goed, dan maak ik een plan van aanpak.

04.

Spreekt het plan van aanpak je aan en heb je vertrouwen in de samenwerking, dan gaan we aan de slag.

05.

Ik leer je methodes waarmee je zelf aan de slag kunt. Lukt dat niet meteen, dan maken we samen een begin.

06.

We werken steeds in blokken van drie uur. Hoeveel uur nodig is om de klus te klaren, bespreken we tijdens onze eerste werkafspraak.

07.

Zijn we klaar, dan evalueren we het resultaat en de samenwerking. Heb je nog behoefte aan coaching, dan plannen we dat in.

08.

Mijn uurtarief is € 50,00. Je betaalt geen btw. Woon je 30+ kilometer van mijn woonplaats Helmond, dan reken ik ook reiskosten: € 0,19 per kilometer.

09.

Een Professional Organizer kun je betalen uit een persoonsgebonden budget (PGB). Voor meer informatie www.pgb.nl of de gemeente.